Keinginan Yang Membara...Pengharapan Yang Tinggi Dan Kepercayaan Yang Mendalam...

1) Do not enter if you are not an Adult
2) ONLY female & male readers
3) Make sure you wear your own spectancle ( for person who has imperfect vision)
4) Read carefully with sit back&relax
5) NO heart feeling
6) NO rumours are allowed
7) Writing just based on 50% of true story
8) Make sure you LEAVE something behind esp comments
9) PLEASE leave with happy feeling

LOVE IT,DO COME BACK. ....

Wednesday, August 25, 2010

Berapa Lama Harus Ku Tunggu...

Assalamualaikum...
Pagi tadi aku meeting dengan Unit Manager aku,macam biasela mula2 tu,mesyuarat macam biase jelaa kn,ucapan dari Pengerusi Majlis ape sume,pas 2 U.M aku bertanya kan tentang selling aku,perghhh,cmne ak nk jwab nie..mcm biaselaa,jwapan yg ak mmpu bg,ak sndiri pn x tw....huhuhu
Pas 2,UM ak ltakkan Peraturan pada aku,dye suh ak ltakkan tarikh ak boleh bwak kes,n ak puas mmikirkan supaya tarikh yg aku letakkan ak boleh capai...tarikh trsebut ialah 1 September 2010...

Yang aku nk bgtw nie,pas abis meeting tadi..,aku terus kol Sarah,member baik aku yg berada di Sg. Besi..aku memang mntak tolong sye ssgt..mule2 dye mmg setuju,tpi bler dye pikir2 balik,potongan gaji dye terlalu banyak smpai dye x mmpu...KECEWA nye aku......mcmane aku nk wt ag nie....ad lebih kurang 7 ari ag nie nk smpai 1 September....Ya Allah...Bukakanla Pintu Rezeki Aku....



No comments:

Post a Comment