Keinginan Yang Membara...Pengharapan Yang Tinggi Dan Kepercayaan Yang Mendalam...

1) Do not enter if you are not an Adult
2) ONLY female & male readers
3) Make sure you wear your own spectancle ( for person who has imperfect vision)
4) Read carefully with sit back&relax
5) NO heart feeling
6) NO rumours are allowed
7) Writing just based on 50% of true story
8) Make sure you LEAVE something behind esp comments
9) PLEASE leave with happy feeling

LOVE IT,DO COME BACK. ....

Thursday, August 19, 2010

Kenangan...

Sedar x sedar,nk dekat setahun dah aku berpisah dengan rakan-rakan diploma aku..entah ape khbr la agaknye dorg sume...ada yang aku dengar cerita ada yang smbung degree, ada yang dah bkerja dan ada jgak yang x d berita terus..tapi x pe..aku tetap teruskan hidup aku..bak kata mat salleh "Look Forward,Never Look Back"..haaa..tpi x dinafikanlaa,Bilik 1B memang banyak sejarah tentang kitorang,kire senang cter kalo nk wt muzium tu bley sgt laa..korang sume memang TERBAIKKKK laaaa...nnti konvo kita jumpe k beb...kite enjoyyyyy sma2...

1 comment: